Asistent pedagoga jako člen týmu (SŠ)

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci středních škol a gymnázií
Kategorie kurzu Střední školy
Akreditace MŠMT MSMT-33131/2018-2-897
šablony

Tento vzdělávací program vychází z priorit MŠMT k systémové podpoře společného vzdělávání žáků.

Na semináři se seznámíte s kompetencemi asistenta pedagoga (AP) dle zákona o pedagogických pracovnících a s jeho pracovní náplní. Naučíte se aplikovat nové poznatky do prostředí školního kolektivu, rozlišovat motivaci a manipulaci a zacházení s nimi. Dozvíte se důležité informace o spolupráci s AP.

Tento program je vhodný pro vzdělávání ze ŠABLON

Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Asistent pedagoga jako člen týmu (SŠ) Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Tento vzdělávací program vychází z priorit MŠMT k systémové podpoře společného vzdělávání žáků.

Na semináři se seznámíte s kompetencemi asistenta pedagoga (AP) dle zákona o pedagogických pracovnících a s jeho pracovní náplní. Naučíte se aplikovat nové poznatky do prostředí školního kolektivu, rozlišovat motivaci a manipulaci a zacházení s nimi. Dozvíte se důležité informace o spolupráci s AP.

Celý obsah je zaměřen na kompetence AP z pohledu zákona o pedagogických pracovnících a konkrétních potřeb žáka, které vyplývají z doporučení školského poradenského zařízení. 

Je kladen důraz na rozdílnou práci AP přiřazeného ke třídě a AP přiřazeného žákovi.

Součástí je diskuse o možných reálných situacích, které se mohou v rámci spolupráce objevit.

Obsah v bodech:

Legislativní rámec

  • kompetence AP z pohledu zákona o pedagogických pracovnících
  • kompetence AP ve třídě
  • kompetence ostatních pedagogických pracovníků školy

Způsoby spolupráce mezi pedagogy a asistentem pedagoga

  • konkrétní způsoby spolupráce mezi jednotlivými vyučujícími ve třídě a AP
  • AP pro třídu
  • AP pro žáka