Formativní hodnocení

Základní informace

Rozsah hodin 16 vyuč. hodin
Cílová skupina Pedagogičtí pracovníci základních a středních škol, vychovatelé, asistenti pedagoga
Kategorie kurzu Základní školy, Střední školy
Akreditace MŠMT MSMT-16936/2019-2-542
šablony

Na semináře se v jeho průběhu seznámíte se základními strategiemi a technikami hodnocení. Během vzdělávacího programu budete mezi sebou sdílet své vlastní zkušenosti s hodnocením a porovnáte výhody a případná rizika u jednotlivých způsobů hodnocení. Převážná pozornost bude věnována formativnímu hodnocení. Budou Vám objasněny cíle a podmínky této metody hodnocení. Také se dozvíte formy poskytnutí zpětné vazby, která je důležitá. S lektorem proberete metody aktivizace žáků, dále proberete metody vytváření objektivních pravidel a kritérií pro hodnocení žáka. V různých situacích si vyzkoušíte způsoby hodnocení prakticky a posléze obdržíte zpětnou vazbu. Během kurzu absolvujete i koučovací rozhovor, který povede k dosažené stanoveného cíle v praxi.

 

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.II/6)

 

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.III/7)


Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Formativní hodnocení Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Obsah kurzu v bodech:

  • Zjištění základních prekonceptů účastníků k tématu hodnocení
  • 6 podmínek formativního hodnocení
  • Práce s Bloomovou taxonomií vzdělávacích cílů
  • Aktivní naslouchání a popisná zpětná vazba
  • Skupinové vytváření hodnotících kritérií a indikátorů ke konkrétním metodám
  • Cesta od hodnocení k sebehodnocení žáků
  • Koučovací rozhovor vedoucí žáka k naplánování dalšího postupu jeho školí praxe a příprava k dosažení stanového cíle