Individuální vzdělávací plán na 2. stupni ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření
vzděl. program k šablonám (aktivita č. II/2.8)
Základní informace
Získáte schopnost rozeznat a analyzovat doporučení z odborných pracovišť a na základě těchto rozborů dokážete vytvořit funkční IVP na druhém stupni ZŠ. Zároveň získáte základní vědomí o legislativním rámci, který se vztahuje k IVP, úpravě výstupů a obsahu vzdělávání.
PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON II.:
- aktivita č. 2.II/6 - šablony pro základní školy
- aktivita č. 2.II/7 - šablony pro základní školy
![]() |
Pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Jaké jsou výhody?
|
Kurz na zakázku – „na klíč“
Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Výhody kurzu na klíč:
- Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
- Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
- Termín a čas si vyberete sami.
- Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
- Posílíte vztahy mezi kolegy.
Individuální vzdělávací plán na 2. stupni ZŠ jako jeden z druhů podpůrných opatření | Poptat kurz na zakázku |
Obsah
Program je zaměřen na novelu zákona č. 561/2004 Sb. a zaměřuje se na tvorbu a využití individuálního vzdělávacího plánu na druhém stupni základní školy, zároveň vychází z platných legislativních norem souvisejících s novelou školského zákona.
Program specifikuje IVP pro žáka na druhém stupni ZŠ z pohledu novely školského zákona a platných legislativních norem. Zabývá se IVP jako závazným pracovním materiálem, který slouží všem účastníkům výchovně-vzdělávacího procesu. Jedná se především o úpravu metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka, které pedagogové využívají na základě doporučení odborného pracoviště.
IVP popisuje, kde má žák výukové nebo výchovné obtíže související s etiologií vzniku a lékařskou, resp. pedagogickou diagnózou, s poskytováním vzdělávání, co se v postupech dá změnit a jak se tyto změny
v pedagogických postupech promítnou do metod práce s žákem, organizace vzdělávání a hodnocení. Zároveň jakým způsobem, pokud je to doporučeno odborným pracovištěm, změnit nebo upravit obsah a výstupy ze vzdělávání RVP ZV.
V rámci kurzu vám poskytneme teoretický základ vyplývající z legislativy a způsobu tvorby individuálního vzdělávacího plánu. Lektor vám ukazuje, jak přečíst a rozebrat zprávu z odborného pracoviště, jak s ní dále pracovat a jakým způsobem na základě této zprávy vytvořit funkční individuální vzdělávací plán.
Nezapomeneme ani na možnost zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění a tvorbě IVP a aktivní zapojení žáka v rámci jeho možností, s ohledem na jeho sociální status, životní a kulturní podmínky.
Vzdělávací cíl: Získáte schopnost rozeznat a analyzovat doporučení z odborných pracovišť a na základě těchto rozborů dokážete vytvořit funkční IVP na druhém stupni ZŠ. Zároveň získáte základní vědomí o legislativním rámci, který se vztahuje k IVP, úpravě výstupů a obsahu vzdělávání.