Matematická gramotnost - metody a formy efektivní práce

Základní informace

Rozsah hodin 16 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci základních škol
Kategorie kurzu Základní školy
Akreditace MŠMT MSMT-25288/2016-2-673

Obsah celého vzdělávacího programu vychází z praktických zkušeností učitelů, kteří se rozvoji matematické gramotnosti dlouhodobě věnují. Díky tomuto kurzu se naučíte pracovat s ověřenými metodickými materiály a s analýzou procesu rozvoje matematické gramotnosti.

Získáte motivaci pro rozvoj matematické gramotnosti, k postupnému budování požadovaného cílového stavu – absolventa školy vybaveného funkční matematickou gramotností. Budete mít možnost získat představu o tom (na konkrétních příkladech), jak k matematické gramotnosti přistupovat. Spolu s lektorem budete pojmenovávat úskalí a možnosti, jak jim čelit.

Velká pozornost budeme věnovat i těmto dalším aspektům matematické gramotnosti:

  • práci s talentovaným žákem,
  • práci se žáky s poruchami učení,
  • matematická finanční gramotnost.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. II/2.1)

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.II/6)

Jednotlivé termíny vícedenních kurzů naleznete pod tlačítkem i

Tento seminář můžeme uspořádat na objednávku i pro větší počet učitelů nebo pro celý pedagogický sbor. Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se Vám ozveme.

Matematická gramotnost - metody a formy efektivní práce Poptat kurz pro sborovnu
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Obsah celého vzdělávacího programu vychází z praktických zkušeností učitelů, kteří se rozvoji matematické gramotnosti dlouhodobě věnují. Díky tomuto kurzu se naučíte pracovat s ověřenými metodickými materiály a s analýzou procesu rozvoje matematické gramotnosti.

Získáte motivaci pro rozvoj matematické gramotnosti, k postupnému budování požadovaného cílového stavu – absolventa školy vybaveného funkční matematickou gramotností. Budete mít možnost získat představu o tom (na konkrétních příkladech), jak k matematické gramotnosti přistupovat. Spolu s lektorem budete pojmenovávat úskalí a možnosti, jak jim čelit.

Velká pozornost budeme věnovat i těmto dalším aspektům matematické gramotnosti:

  • práci s talentovaným žákem,
  • práci se žáky s poruchami učení,
  • matematická finanční gramotnost.


Obsah v bodech:

  • Proč matematická gramotnost?
  • Získání a udržení motivace pedagogů k rozvoji matematické gramotnosti
  • Postupy pro rozvoj matematické gramotnosti
  • Postupy pro práci s talentovanými žáky a se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
  • Matematická gramotnost jako součást finanční gramotnosti
  • Metody a formy práce, které se v praxi osvědčily
  • Použití metod v praxi
  • Diskuse nad konkrétními problémy

Doplňující informace

Každý absolvent programu obdrží osvědčení s uvedenou akreditací MŠMT.