WEBINÁŘ: Metody vyučování čtení

Číst se naučí každý

Základní informace

Rozsah hodin 6 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci základních škol, speciálních škol a pracovníci pedagogiko-psychologických poraden
Kategorie kurzu Základní školy
Akreditace MŠMT MSMT-1204/2020-4-58

 

MŠMT vydalo informaci o možnosti pořádání akreditovaného vzdělávání ve formě webináře.   

 

Jak bude webinář probíhat?

 

  • K absolvování budete potřebovat pouze počítač (případně tablet nebo smartphone) a připojení k internetu.
  • Jeden den před termínem konání webináře od nás obdržíte informační e-mail s pozvánkou. V e-mailu najdete i důležitý odkaz pro vstup do on-line místnosti. V čase zahájení na něj stačí pouze kliknout. A to je vše...
  • Budete v kontaktu s lektorem a ostatními účastníky vzdělávání v reálném čase přes internet.

 


Seznámíme Vás s neuropsychologickým rozborem metod čtení a s alternativními metodami vyučování.

Hlavním cílem kurzu je zvýšení informovanosti pracovníků, kteří vyučují čtení nebo se zabývají reedukací dyslexie. Dále pak porovnání dvou užívaných a diskutovaných metod v ČR (analyticko-syntetická a genetická).

Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
WEBINÁŘ: Metody vyučování čtení Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Seznámíme Vás s neuropsychologickým rozborem metod čtení a s alternativními metodami vyučování.

Hlavním cílem kurzu je zvýšení informovanosti pracovníků, kteří vyučují čtení nebo se zabývají reedukací dyslexie. Dále pak porovnání dvou užívaných a diskutovaných metod v ČR (analyticko-syntetická a genetická).

Stručný obsah:

  • Analýza metod vyučování čtení z hlediska psychických funkcí, které jsou v té které metodě více aktivovány
  • Teoretická východiska jednotlivých metod
  • Neuropsychologický rozbor procesu čtení, aktivizace mozkových hemisfér při osvojování si čtení uvedenými metodami
  • Zapojení kognitivních funkcí v průběhu výuky
  • Indikace a kontraindikace pro volbu optimálních metod výuky čtení, popř. reedukace dyslexie
  • Pomůcky pro výuku čtení různými metodami
  • Hyperlexie a dyslexie