Návyky pro osobní rozvoj

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci všech typů škol
Kategorie kurzu Mateřské školy, Základní školy, Střední školy, Základní umělecké školy
Akreditace MŠMT MSMT-33525/2016-2-884

Obsahem tohoto vzdělávacího programu je práce na pedagogickém sebepoznání a sebevýchově. Seznámíte se s tím, jak lze v každém věku zvládnout sebeorganizaci, kterou budete moci následně uplatnit v práci se žáky, s kolegy a s rodiči.

Ve spolupráci s lektorem budete hledat cesty, jak se vymanit ze stereotypů a návyků, které způsobují, že ve své profesi pedagoga nejsme v pohodě.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.I/6)

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.II/6)


Jednotlivé termíny vícedenních kurzů naleznete pod tlačítkem i

Tento seminář můžeme uspořádat na objednávku i pro větší počet učitelů nebo pro celý pedagogický sbor. Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se Vám ozveme.

Návyky pro osobní rozvoj Poptat kurz pro sborovnu
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Obsahem tohoto vzdělávacího programu je práce na pedagogickém sebepoznání a sebevýchově. Seznámíte se s tím, jak lze v každém věku zvládnout sebeorganizaci, kterou budete moci následně uplatnit v práci se žáky, s kolegy a s rodiči.

Ve spolupráci s lektorem budete hledat cesty, jak se vymanit ze stereotypů a návyků, které způsobují, že ve své profesi pedagoga nejsme v pohodě.

Většina učitelů má svou práci velmi ráda a má ráda také svoje žáky. Vlivem dlouhodobého pobývání v různých situacích vznikají návyky, které, pokud si je člověk neuvědomí, mohou způsobovat problémy. Nabídneme vám možnost reflexe vlastních profesních pedagogických postupů. Pod vedením lektora odhalíte principy aktivní pedagogické práce a postupy volby didaktických postupů a reflexí.

Obsah v bodech:

Co je návyk?

  • Pedagogický a didaktický rozbor procesu vytváření návyků nebo stereotypů chování
  • Získávání znalostí a cesta k jejich uplatňování v chování našich žáků

Soukromá vítězství

  • Jak žáky v pedagogickém procesu motivovat ke zlepšování vlastních výkonů?

Zevnitř ven…

  • Reflexe vlastního komunikačního, vysvětlovacího a učebního stylu

Veřejná vítězství       

  • Jak žáky učit naslouchat okolí? Jak těmito postupy obohatit pedagogický proces?

Broušení pily

  • Pomocí pedagogické reflexe přivádět žáky k postupům, které jim pomohou udržovat energii

Doplňující informace

Každý absolvent programu obdrží osvědčení s uvedenou akreditací MŠMT.