Pedagogická diagnostika a její využití v rámci podpůrných opatření

Základní informace

Rozsah hodin 16 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci základních škol
Kategorie kurzu Základní školy
Akreditace MŠMT MSMT- 16936/2019-2-542
šablony

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.

Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON II.:

  • aktivita č. 2.II/6 - šablony pro základní školy
  • aktivita č. 2.II/7 - šablony pro základní školy

 

Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Pedagogická diagnostika a její využití v rámci podpůrných opatření Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.

Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.

Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.

Budeme se také věnovat principu struktury výukových metod. V průběhu semináře proběhne analýza jejich účinnosti na různých úrovních mentálních operací a jejich využití s ohledem na cíle, které mají být dosaženy. Lektor Vám ukáže a sdělí, jaké metody pro jednotlivé pedagogické diagnózy zvolit.

Nezapomeneme ani na hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s pedagogickou diagnostikou.


Obsah v bodech:

  • Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagog. diagnostiky
  • Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
  • Diagnostika úrovně percepce, úrovně čtení, písemného projevu, úrovně matematických schopností a dovedností
  • Diagnostika chování dítěte
  • Výukové metody a formy práce
  • Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP

Doplňující informace

Každý absolvent programu obdrží osvědčení s uvedenou akreditací MŠMT.

Souvisejicí kurzy

Dítě s vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole8 vyuč. hodinšablonyDetail
Pedagogická diagnostika a tvorba IVP8 vyuč. hodinšablonyDetail
Společné vzdělávání v mateřských školách16 vyuč. hodinšablonyDetail
Inkluzivní vzdělávání pomocí hudby, výtvarného tvoření a pohybu16 vyuč. hodinšablonyDetail
WEBINÁŘ K ŠABLONÁM: Školská legislativa týkající se společného vzdělávání v předškolním zařízení - dle aktuálních změn od 1.1.20218 vyuč. hodinšablonyDetail
Podpůrná opatření v předškolním vzdělávání8 vyuč. hodinšablonyDetail
Plán pedagogické podpory s dítětem v rámci 1. stupně podpůrného opatření v předškolním vzdělávání8 vyuč. hodinšablonyDetail
Individuální vzdělávací plán v předškolním vzdělávání jako jeden z druhů podpůrných opatření8 vyuč. hodinšablonyDetail