Pedagogická diagnostika a její využití v rámci podpůrných opatření
Základní informace
Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.
Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.
PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON II.:
- aktivita č. 2.II/6 - šablony pro základní školy
- aktivita č. 2.II/7 - šablony pro základní školy
Kurz na zakázku – „na klíč“
Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Výhody kurzu na klíč:
- Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
- Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
- Termín a čas si vyberete sami.
- Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
- Posílíte vztahy mezi kolegy.
Pedagogická diagnostika a její využití v rámci podpůrných opatření | Poptat kurz na zakázku |
Obsah
Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů.
Osvojíte si základní diagnostické metody a principy procesu pedagogického diagnostikování. Pod vedením lektora budete pracovat s hodnocením úrovně hrubé motoriky, hodnocením percepcí, s hodnocením úrovně čtení, písemného projevu, matematických schopností a dovedností a v neposlední řadě s diagnostikováním chování žáka.
Veškeré metody diagnostiky budou voleny tak, abyste byli oprávněni je používat během své pedagogické práce.
Budeme se také věnovat principu struktury výukových metod. V průběhu semináře proběhne analýza jejich účinnosti na různých úrovních mentálních operací a jejich využití s ohledem na cíle, které mají být dosaženy. Lektor Vám ukáže a sdělí, jaké metody pro jednotlivé pedagogické diagnózy zvolit.
Nezapomeneme ani na hodnocení a specifičnost hodnocení směrem k žákovi s pedagogickou diagnostikou.
Obsah v bodech:
- Pedagogická diagnostika, proces diagnostikování a metody pedagog. diagnostiky
- Hodnocení úrovně hrubé motoriky, hodnocení vnímání tělesného schématu, diagnostika úrovně pravolevé, prostorové a časové orientace
- Diagnostika úrovně percepce, úrovně čtení, písemného projevu, úrovně matematických schopností a dovedností
- Diagnostika chování dítěte
- Výukové metody a formy práce
- Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP
Doplňující informace
Každý absolvent programu obdrží osvědčení s uvedenou akreditací MŠMT.
Souvisejicí kurzy
Dítě s vývojovou dysfázií v běžné mateřské škole | 8 vyuč. hodinšablony | Detail |
Pedagogická diagnostika a tvorba IVP | 8 vyuč. hodinšablony | Detail |
Společné vzdělávání v mateřských školách | 16 vyuč. hodinšablony | Detail |
Inkluzivní vzdělávání pomocí hudby, výtvarného tvoření a pohybu | 16 vyuč. hodinšablony | Detail |
WEBINÁŘ K ŠABLONÁM: Školská legislativa týkající se společného vzdělávání v předškolním zařízení - dle aktuálních změn od 1.1.2021 | 8 vyuč. hodinšablony | Detail |
Podpůrná opatření v předškolním vzdělávání | 8 vyuč. hodinšablony | Detail |
Plán pedagogické podpory s dítětem v rámci 1. stupně podpůrného opatření v předškolním vzdělávání | 8 vyuč. hodinšablony | Detail |
Individuální vzdělávací plán v předškolním vzdělávání jako jeden z druhů podpůrných opatření | 8 vyuč. hodinšablony | Detail |