Plán pedagog. podpory s žákem (studentem) SŠ v rámci 1. stupně podpůr. opatření

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci středních škol
Kategorie kurzu Střední školy
Akreditace MŠMT MSMT-496/2019-1-55

Poskytneme Vám teoretický základ vyplývající z legislativy a způsobu tvorby plánu pedagogické podpory. Ukážeme Vám, jak provádět základní pedagogickou diagnostiku, jak s ní dále pracovat a jaké je její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory.

Budete umět rozeznat a analyzovat situace, v kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory žáka (studenta). Na základě svých poznatků se naučíte vytvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnete optimální řešení v rámci vzájemné spolupráce.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON PRO STŘEDNÍ ŠKOLY 

Jednotlivé termíny vícedenních kurzů naleznete pod tlačítkem i

Tento seminář můžeme uspořádat na objednávku i pro větší počet učitelů nebo pro celý pedagogický sbor. Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se Vám ozveme.

Plán pedagog. podpory s žákem (studentem) SŠ v rámci 1. stupně podpůr. opatření Poptat kurz pro sborovnu
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Program je zaměřený na novelu zákona č. 561/2004 Sb. a na podpůrné opatření 1. stupně, zároveň vychází z platných legislativních norem souvisejících s novelou školského zákona.

Program specifikuje podpůrné opatření 1. stupně. Jedná se především o úpravu metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka (studenta) v rámci středoškolského studia, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště.

Plán stručně popisuje, kde má žák (student) výukové nebo výchovné obtíže související s poskytováním vzdělávání, co se v postupech dá změnit a jak se tyto změny promítnou do metod práce s žákem (studentem), organizace vzdělávání a hodnocení. To vše s důrazem na specifičnost vzdělávání na střední škole.

Lektor bude klást důraz na specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory jako první instance pedagogické práce s žákem (studentem) s problémy ve výchovně-vzdělávacím procesu.

Poskytneme Vám teoretický základ vyplývající z legislativy a způsobu tvorby plánu pedagogické podpory.

Ukážeme Vám, jak provádět základní pedagogickou diagnostiku, jak s ní dále pracovat a jaké je její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory.

Budete umět rozeznat a analyzovat situace, v kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory žáka (studenta). Na základě svých poznatků se naučíte vytvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnete optimální řešení v rámci vzájemné spolupráce.

Doplňující informace

Po absolvování kurzu obdržíte osvědčení s akreditací MŠMT.