Plán pedagogické podpory s dítětem v rámci 1. stupně podpůrného opatření v předškolním vzdělávání

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci mateřských škol
Kategorie kurzu Mateřské školy
Akreditace MŠMT MSMT - 496/2019-1-55
šablony

Získáte schopnost rozeznat a analyzovat situace, ve kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory dítěte. Na základě svých poznatků se naučíte tvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnout optimální řešení v rámci vzájemné spolupráce.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON II. (aktivita č. 2.I/6)

Jednotlivé termíny vícedenních kurzů naleznete pod tlačítkem i

Tento seminář můžeme uspořádat na objednávku i pro větší počet učitelů nebo pro celý pedagogický sbor. Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se Vám ozveme.

Plán pedagogické podpory s dítětem v rámci 1. stupně podpůrného opatření v předškolním vzdělávání Poptat kurz pro sborovnu
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Vzdělávací program je zaměřen na novelu zákona č. 561/2004 Sb. a zaměřuje se na podpůrné opatření 1. stupně, zároveň vychází z platných legislativních norem souvisejících s novelou školského zákona.

Program specifikuje podpůrné opatření 1. stupně. Jedná se především o úpravu metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání dítěte, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště. Plán stručně popisuje, kde má dítě výukové nebo výchovné obtíže související s poskytováním vzdělávání, co se v postupech dá změnit a jak se tyto změny v pedagogických postupech promítnou do metod práce s dítětem, organizace vzdělávání a hodnocení, s důrazem na specifičnost vzdělávání v předškolním zařízení.

Lektor bude klást důraz na specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory v posledním ročníku předškolního zařízení.

Poskytneme vám teoretický základ, který vyplývá z legislativy a způsobu tvorby plánu pedagogické podpory.

Lektor ukazuje, jak provádět základní pedagogickou diagnostiku, jak s ní dále pracovat a jaké je její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory.

Nezapomeneme ani na možnost zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení dítěte v rámci jeho možností, s ohledem na jeho sociální status, životní a kulturní podmínky.

Doplňující informace

Každý absolvent programu obdrží osvědčení s uvedenou akreditací MŠMT.