Plán pedagogické podpory s žákem na základní škole v rámci 1. stupně podpůrného opatření
Základní informace
Získáte schopnost rozeznat a analyzovat situace, ve kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory žáka. Na základě svých poznatků se naučíte vytvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnout optimální řešení při vzájemné spolupráci.
PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON II.:
- aktivita č. 2.II/6 - šablony pro základní školy
- aktivita č. 2.II/7 - šablony pro základní školy
![]() |
Pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Jaké jsou výhody?
|
Kurz na zakázku – „na klíč“
Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Výhody kurzu na klíč:
- Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
- Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
- Termín a čas si vyberete sami.
- Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
- Posílíte vztahy mezi kolegy.
Plán pedagogické podpory s žákem na základní škole v rámci 1. stupně podpůrného opatření | Poptat kurz na zakázku |
Obsah
Program je zaměřen na novelu zákona č. 561/2004 Sb. a na podpůrné opatření 1. stupně. Zároveň vychází z platných legislativních norem souvisejících s novelou školského zákona.
Program specifikuje podpůrné opatření 1. stupně. Jedná se především o úpravu metod výuky, didaktické postupy a úpravy ve vzdělávání žáka na základní škole, které mohou pedagogové využít bez doporučení odborného pracoviště. Plán stručně popisuje, kde má žák výukové nebo výchovné obtíže související s poskytováním vzdělávání, co se v postupech dá změnit a jak se tyto změny v pedagogických postupech promítnou do metod práce s žákem, organizace vzdělávání a hodnocení, s důrazem na specifičnost vzdělávání na základní škole.
Lektor bude klást důraz na specifičnost tvorby a využití plánu pedagogické podpory jako první instance pedagogické práce s žákem s problémy ve výchovně-vzdělávacím procesu.
Poskytneme vám teoretický základ vyplývající z legislativy a způsobu tvorby plánu pedagogické podpory. Lektor vám ukáže, jak provádět základní pedagogickou diagnostiku, jak s ní dále pracovat a jaké je její praktické využití v rámci výchovně-vzdělávacího procesu a při tvorbě plánu pedagogické podpory. Nezapomeneme ani na možnost zapojení rodičů (zákonných zástupců) při plnění plánu pedagogické podpory a aktivní zapojení žáka v rámci jeho možností, s ohledem na jeho sociální status, životní a kulturní podmínky.
Vzdělávací cíl: Získáte schopnost rozeznat a analyzovat situace, ve kterých je nutné zavést plán pedagogické podpory žáka. Na základě svých poznatků se naučíte vytvořit plán pedagogické podpory a v jeho rámci zvládnout optimální řešení při vzájemné spolupráci.