Podpora rozvoje funkčních gramotností u dětí předškolního věku

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci mateřských škol
Kategorie kurzu Mateřské školy
Akreditace MŠMT MSMT-13018/2017-3-590
šablony

Na semináři se zaměříme na problematiku začleňování rozvoje předmatematické a předčtenářské gramotnosti do vzdělávání dětí v mateřských školách prostřednictvím vzdělávacích programů a jejich realizace se začleněním do všech vzdělávacích oblastí.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.I/6)


Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Podpora rozvoje funkčních gramotností u dětí předškolního věku Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Na semináři se zaměříme na problematiku začleňování rozvoje předmatematické a předčtenářské gramotnosti do vzdělávání dětí v mateřských školách prostřednictvím vzdělávacích programů a jejich realizace se začleněním do všech vzdělávacích oblastí.

V souvislosti s aktuálními výzkumy se budeme zabývat naplňováním očekávaných výstupů – získávání poznatků a dovedností předcházejících triviu na základě podnětného prostředí i motivace učitelkami.

Nezapomeneme ani na individualizaci vzdělávání a hodnocení rozvoje jednotlivých dětí i dosažených skupinových výsledků.

Na závěr budeme společně diskutovat.

Stručný obsah:

  • Pojmy: předčtenářská a předmatematická gramotnost u dětí předškolního věku
  • Tvorba podmínek pro rozvoj předčtenářské a předmatematické gramotnosti
  • Začlenění do vzdělávacího obsahu – plánování činností
  • Jasné vymezení cílů ve ŠVP PV včetně plánování konkrétních činností
  • Hodnocení vzdělávacích výsledků
  • Hodnocení dětí – individualizace vzdělávání
  • Odborná diskuse