WEBINÁŘ: Podpora rozvoje funkčních gramotností u dětí předškolního věku
aneb jak propojit čtenářskou a matematickou gramotnost v praxi
Základní informace
Na semináři se zaměříme na problematiku začleňování rozvoje předmatematické a předčtenářské gramotnosti do vzdělávání dětí v mateřských školách prostřednictvím vzdělávacích programů a jejich realizace se začleněním do všech vzdělávacích oblastí. Ukážeme si jak v praxi při vzdělávání dětí v MŠ propojit předčtenářskou a předmatematickou gramotnost.
PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.I/6)
Kurz na zakázku – „na klíč“
Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Výhody kurzu na klíč:
- Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
- Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
- Termín a čas si vyberete sami.
- Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
- Posílíte vztahy mezi kolegy.
WEBINÁŘ: Podpora rozvoje funkčních gramotností u dětí předškolního věku | Poptat kurz na zakázku |
Obsah
Na semináři se zaměříme na problematiku začleňování rozvoje předmatematické a předčtenářské gramotnosti do vzdělávání dětí v mateřských školách prostřednictvím vzdělávacích programů a jejich realizace se začleněním do všech vzdělávacích oblastí.
V souvislosti s aktuálními výzkumy se budeme zabývat naplňováním očekávaných výstupů – získávání poznatků a dovedností předcházejících triviu na základě podnětného prostředí i motivace učitelkami.
Nezapomeneme ani na individualizaci vzdělávání a hodnocení rozvoje jednotlivých dětí i dosažených skupinových výsledků.
Na závěr budeme společně diskutovat.
Stručný obsah:
- Pojmy: předčtenářská a předmatematická gramotnost u dětí předškolního věku
- Tvorba podmínek pro rozvoj předčtenářské a předmatematické gramotnosti
- Začlenění do vzdělávacího obsahu – plánování činností
- Jasné vymezení cílů ve ŠVP PV včetně plánování konkrétních činností
- Hodnocení vzdělávacích výsledků
- Hodnocení dětí – individualizace vzdělávání
- Odborná diskuse