Práce s žákem s 2.-5. stupněm podpůrných opatření

vzděl. program k šablonám (aktivita č. II/2.3)

Základní informace

Rozsah hodin 32 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci základních škol
Kategorie kurzu Základní školy
Akreditace MŠMT MSMT-25288/2016-2-673

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů a s přiznaným 2.–5. stupněm podpůrných opatření (PO).

Pod vedením lektora budete pracovat s individuálním vzdělávacím plánem (IVP) a vybírat vhodné výchovné a výukové metody na základě doporučení školského poradenského zařízení.

Podrobně se seznámíte s nově zaváděnými podpůrnými opatřeními v rámci společného vzdělávání – IVP, materiální a technická podpora, personální podpora, metodická podpora, předměty speciálněpedagogické péče atd., s jejich účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování.

Součástí je i hodnocení a jeho specifičnost směrem k žákovi s přiznaným 2.–5. stupněm PO.

PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON I.:

  • aktivita č. II/2.3 - šablony pro základní školy

PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON II.:

  • aktivita č. 2.II/6 - šablony pro základní školy
Jednotlivé termíny vícedenních kurzů naleznete pod tlačítkem i

Tento seminář můžeme uspořádat na objednávku i pro větší počet učitelů nebo pro celý pedagogický sbor. Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se Vám ozveme.

Práce s žákem s 2.-5. stupněm podpůrných opatření Poptat kurz pro sborovnu
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Tento vzdělávací program Vám pomůže v orientaci při práci s žákem s problémy v oblasti výchovné, vzdělávací nebo v kombinaci obou druhů a s přiznaným 2.–5. stupněm podpůrných opatření (PO).

Pod vedením lektora budete pracovat s individuálním vzdělávacím plánem (IVP) a vybírat vhodné výchovné a výukové metody na základě doporučení školského poradenského zařízení.

Podrobně se seznámíte s nově zaváděnými podpůrnými opatřeními v rámci společného vzdělávání – IVP, materiální a technická podpora, personální podpora, metodická podpora, předměty speciálněpedagogické péče atd., s jejich účelem, strukturou a způsobem vytváření, používání a vyhodnocování.

Součástí je i hodnocení a jeho specifičnost směrem k žákovi s přiznaným 2.–5. stupněm PO.

 
Obsah v bodech:

  • 2. - 5. stupeň PO – legislativní rámec, struktura a obsah jednotlivých druhů podpůrných opatření, způsob jejich zavádění, spolupráce s rodinou a odbornými pracovišti
  • Hodnocení – hodnocení z pohledu SIR, hodnocení v rámci RVP
  • Tvorba IVP

Doplňující informace

Každý absolvent programu obdrží osvědčení s uvedenou akreditací MŠMT.