Rizikové chování dětí a mládeže v důsledku týrání, zneužívání a zanedbávání

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci základních škol a středních škol
Kategorie kurzu Základní školy, Střední školy
Akreditace MŠMT MSMT-28925/2017-1-1088

Účastí na tomto semináři si zlepšíte kompetence při zjišťování, předcházení a jednání s dětmi týranými, zneužívanými nebo zanedbávanými a s dětmi s rizikovým chováním.

Seznámíme Vás s pojmem „rezidence“, dozvíte se informace o ADHD ve spojení s rizikovým chováním, o syndromu CAN, fyzickém týrání, psychickém týrání, zanedbávání, sexuálním zneužívání, o situacích spojených se sporem o dítě, o Munchausenově syndromu.

Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Rizikové chování dětí a mládeže v důsledku týrání, zneužívání a zanedbávání Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Účastí na tomto semináři si zlepšíte kompetence při zjišťování, předcházení a jednání s dětmi týranými, zneužívanými nebo zanedbávanými a s dětmi s rizikovým chováním.

Seznámíme Vás s pojmem „rezidence“, dozvíte se informace o ADHD ve spojení s rizikovým chováním, o syndromu CAN, fyzickém týrání, psychickém týrání, zanedbávání, sexuálním zneužívání, o situacích spojených se sporem o dítě, o Munchausenově syndromu. Jaké jsou spojitosti mezi uvedenými formami CAN s nespecifickými poruchami chování?

Dozvíte se o charakteristických profilech osob, které děti týrají, zneužívají nebo zanedbávají, o charakteristických situacích, ve kterých dochází častěji k týrání, zneužívání nebo zanedbávání. 

Budeme také hovořit o charakteristických skupinách dětí, které se častěji stávají oběťmi.