Škola, základ života – práce třídního učitele

Základní informace

Rozsah hodin 6 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci základních škol a ZUŠ
Kategorie kurzu Základní školy, Základní umělecké školy
Akreditace MŠMT MSMT-34418/2019-2-1028

Tento kurz je určen všem pedagogickým pracovníkům, kteří vykonávají nebo budou vykonávat práci třídního učitele.

Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Škola, základ života – práce třídního učitele Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Tento kurz je určen všem pedagogickým pracovníkům, kteří vykonávají nebo budou vykonávat práci třídního učitele.

Chcete si vědět rady s vlastními pocity, umět lépe chápat pocity žáků, a tak na ně moci lépe reagovat? Naučit se také pomáhat žákům v sebepoznání, zvládnout je vést vnímáním vlastních pocitů? Děti často postrádají možnost si popovídat a chybí jim pocit, že jim někdo naslouchá.

Jaká je role třídního učitele? Jak si zajistit autoritu? Jak se vypořádat s emocemi, mezilidskými vztahy (učitel–žák, žák–učitel), seberegulací a sebeorganizací? Jak zvládat konfliktní situace?

Seznámíme Vás s interakčními technikami zaměřenými na práci se třídou (seznamovací, kontaktní, týmové, rozvíjející komunikaci a kooperativnost, zpětnovazebné aj.) a s využitelnými metodami neverbální komunikace, které motivují k tvořivé činnosti.

Metodika kurzu vychází z osvědčených postupů sociální psychologie aktivního sociálního učení a tréninkových aktivit (verbální komunikace, antistresové postupy atd.), využívá i metody sociometrického šetření a sociálněpsychologického výcviku.