Sociální dovednosti předškolního pedagoga I.

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci mateřských škol
Kategorie kurzu Mateřské školy
Akreditace MŠMT MSMT-13018/2017-3-590
šablony

Seminář je postaven na základech osobnostního přístupu k dítěti (Matějček, Helus, Reis, Rogers, Maslow, From atd.), vychází z požadavků RVP PV na individualizaci a osobnostní vnímání dítěte.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.I/6)

Jednotlivé termíny vícedenních kurzů naleznete pod tlačítkem i

Tento seminář můžeme uspořádat na objednávku i pro větší počet učitelů nebo pro celý pedagogický sbor. Pošlete nám nezávaznou poptávku a my se Vám ozveme.

Sociální dovednosti předškolního pedagoga I. Poptat kurz pro sborovnu
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Seminář je postaven na základech osobnostního přístupu k dítěti (Matějček, Helus, Reis, Rogers, Maslow, From atd.), vychází z požadavků RVP PV na individualizaci a osobnostní vnímání dítěte.

Přinese Vám základní poznatky, které jsou aplikovány pomocí aktivizujících metod (diskuse, sebereflexe, brainstorming, rozbor videozáznamu, situační učení, hra).

Uvědomíte si důležitost respektujícího přístupu k dítěti, budete umět identifikovat jeho potřeby a zvládat jejich naplňování v praxi mateřské školy.

Stručný obsah:

  • Specifika vnímání dítěte předškolního věku
  • Maslowova pyramida potřeb
  • Fyziologické potřeby a jejich naplňování v prostředí MŠ
  • Tvorba pravidel v MŠ
  • Pozitivní přijetí dítěte
  • Význam pozitivní zpětné vazby v komunikaci s předškolním dítětem
  • Sociální zrcadlo a jeho význam pro sebepojetí dítěte
  • Příklady z praxe