Sociální dovednosti předškolního pedagoga I.

Základní informace

Rozsah hodin 8 vyuč. hodin
Cílová skupina pedagog. pracovníci mateřských škol
Kategorie kurzu Mateřské školy
Akreditace MŠMT MSMT-13018/2017-3-590
šablony

Seminář je postaven na základech osobnostního přístupu k dítěti (Matějček, Helus, Reis, Rogers, Maslow, From atd.), vychází z požadavků RVP PV na individualizaci a osobnostní vnímání dítěte.

PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.I/6)

Aktuální termíny kurzů

Kurz na zakázku – „na klíč“

Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.

Výhody kurzu na klíč:

  • Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
  • Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
  • Termín a čas si vyberete sami.
  • Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
  • Posílíte vztahy mezi kolegy.
Sociální dovednosti předškolního pedagoga I. Poptat kurz na zakázku
Poptávka kurzu
Škola / firma: *
kontaktní osoba - jméno, příjmení, funkce: *
E-mail:
Telefon:
Navrhované termíny konání:
Místo konání - město:
Počet účastníků:
IČO:
Poznámka:
Po odeslání poptávky Vám zašleme potvrzení na výše uvedený e-mail.
* - Takto označené položky je nutné vyplnit

Obsah

Seminář je postaven na základech osobnostního přístupu k dítěti (Matějček, Helus, Reis, Rogers, Maslow, From atd.), vychází z požadavků RVP PV na individualizaci a osobnostní vnímání dítěte.

Přinese Vám základní poznatky, které jsou aplikovány pomocí aktivizujících metod (diskuse, sebereflexe, brainstorming, rozbor videozáznamu, situační učení, hra).

Uvědomíte si důležitost respektujícího přístupu k dítěti, budete umět identifikovat jeho potřeby a zvládat jejich naplňování v praxi mateřské školy.

Stručný obsah:

  • Specifika vnímání dítěte předškolního věku
  • Maslowova pyramida potřeb
  • Fyziologické potřeby a jejich naplňování v prostředí MŠ
  • Tvorba pravidel v MŠ
  • Pozitivní přijetí dítěte
  • Význam pozitivní zpětné vazby v komunikaci s předškolním dítětem
  • Sociální zrcadlo a jeho význam pro sebepojetí dítěte
  • Příklady z praxe