Specifické poruchy chování
Základní informace
Na semináři se seznámíte se základní terminologií a získáte znalosti k diagnostice specifických poruch chování. Díky tomu budete schopni přizpůsobit výuku potřebám žáků s poruchami chování.
Osvojíte si řadu poznatků a praktických postupů v oblasti pedagogické diagnostiky, které budete moci zařadit do své praxe.
PROGRAM LZE HRADIT ZE ŠABLON II.:
- aktivita č. 2.II/6 - šablony pro základní školy
- aktivita č. 2.II/7 - šablony pro základní školy
Termín | Název | Místo konání | Lektor | Cena | |||
13.4.2021Informace k termínům 8 vyuč. hodin | VIC ČVUT, Praha 6 | Mgr. Marika Kropíková | 1 590 Kč | Přihlásit se | |||
19.4.2021Informace k termínům 8 vyuč. hodin | Lipka, Brno | PaedDr. Iva Matulková | 1 590 Kč | Přihlásit se |
Kurz na zakázku – „na klíč“
Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Výhody kurzu na klíč:
- Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
- Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
- Termín a čas si vyberete sami.
- Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
- Posílíte vztahy mezi kolegy.
Specifické poruchy chování | Poptat kurz na zakázku |
Obsah
Na semináři se seznámíte se základní terminologií a získáte znalosti k diagnostice specifických poruch chování. Díky tomu budete schopni přizpůsobit výuku potřebám žáků s poruchami chování.
Osvojíte si řadu poznatků a praktických postupů v oblasti pedagogické diagnostiky, které budete moci zařadit do své praxe.
- Včasná diagnostika a včasná intervence jako východiska pro práci s dítětem a s rodiči, na jejichž základě lze s dítětem účinně pracovat
- Základní pojmy, specifické poruchy chování, ADHD, ADD, hyperkinetický syndrom, vztah mezi specifickými poruchami chování a poruchami chování bez symptomů hyperkinetického syndromu, vztah mezi specifickými poruchami chování a specifickými poruchami učení na bázi ADHD
- Objasnění symptomatologie těchto poruch, kritéria pro diagnostiku SPCH, platná legislativa, metody práce u dětí se SPCH, spolupráce rodiny
- Postavení dítěte s ADHD ve škole a vztah učitele k takovémuto dítěti
- Pedagogická diagnostika a depistáž dětí v základní škole učitelem, úprava klasifikace, tvorba individuálních vzdělávacích plánů
- Prevence vzniku poruch chování u dětí s ADHD
- Diskuse a rozbor příkladů z praxe