WEBINÁŘ K ŠABLONÁM: Specifika hodnocení žáků se SPU a SPCH
Základní informace
Tento vzdělávací program proběhne ve formě on-line webináře, který je plně uznatelný pro šablony.
MŠMT vydalo informaci o možnosti pořádání akreditovaného vzdělávání v této formě.
Jak bude webinář probíhat?
- K absolvování budete potřebovat pouze počítač (případně tablet nebo smartphone) a připojení k internetu.
- Jeden den před termínem konání webináře od nás obdržíte informační e-mail s pozvánkou. V e-mailu najdete i důležitý odkaz pro vstup do on-line místnosti. V čase zahájení na něj stačí pouze kliknout. A to je vše...
- Budete v kontaktu s lektorem a ostatními účastníky vzdělávání v reálném čase přes internet.
Na tomto webináři se zaměříme na specifičnost hodnocení výchovného a vzdělávacího procesu u žáků se SPU, SPCH, případně u žáků integrovaných. Budeme hovořit o propojení závěrů speciálně-pedagogické diagnostiky a individuálního hodnocení.
Vysvětlíme vám, jak důležitý je závěr pedagogické diagnostiky odborného školského pracoviště, z něj vycházející cíl vzdělávání a jeho zhodnocení s přihlédnutím ke specifičnosti postižení žáka.
Budeme také hovořit o tom, jak hodnocení vysvětlit rodičům a jak je informovat o pokrocích a nedostatcích žáka.
PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.II/6)
PROGRAM LZE HRADIT Z ŠABLON (aktivita č. 2.III/7)
Kurz na zakázku – „na klíč“
Tento kurz pro Vás rádi uspořádáme na objednávku. Vyplňte nezávaznou poptávku a my pošleme lektora přímo k Vám do školy.
Výhody kurzu na klíč:
- Proškolíme více učitelů z Vaší školy.
- Obsah kurzu přizpůsobíme přesně podle Vašich potřeb.
- Termín a čas si vyberete sami.
- Nebudete muset nikam jezdit a ušetříte za cestovné.
- Posílíte vztahy mezi kolegy.
WEBINÁŘ K ŠABLONÁM: Specifika hodnocení žáků se SPU a SPCH | Poptat kurz na zakázku |
Obsah
Na tomto semináři se zaměříme na specifičnost hodnocení výchovného a vzdělávacího procesu u žáků se SPU, SPCH, případně u žáků integrovaných. Budeme hovořit o propojení závěrů speciálně-pedagogické diagnostiky a individuálního hodnocení.
Vysvětlíme vám, jak důležitý je závěr pedagogické diagnostiky odborného školského pracoviště, z něj vycházející cíl vzdělávání a jeho zhodnocení s přihlédnutím ke specifičnosti postižení žáka.
Budeme také hovořit o tom, jak hodnocení vysvětlit rodičům a jak je informovat o pokrocích a nedostatcích žáka.
- Hodnocení žáků, význam hodnocení a jeho specifika u žáků se SPU, SPCH
- Hodnocení, hodnocení kompetencí a sebehodnocení se zaměřením na motivační aspekt hodnocení
- Specifičnost hodnocení pro jednotlivé druhy SPU, SPCH
- Praktické ukázky hodnocení
- Společná diskuse