Lektor vzdělávacích programů s environmentální tématikou pro pedagogy, studenty a děti.
Věnuje se tvorbě nových ekoaktivit se zaměřením na MŠ a 1. st ZŠ, příkladem je vlastní cyklus vzdělávacích programů nazvaný Malý krajinář.
Uvedl na český a slovenský trh online nástroj pro precizní zemědělství. Napsal k tomuto tématu 8 článků publikovaných ve více než 22 různých zpravodajstvích.
Navrhnul poutavé marketingové materiály a kompletně zajistil propagační účast na 20 zemědělských akcích (vč. veletrhu TechAgro). Vybudoval základní klientelu včetně B2B partnerů a získal pozitivní reference.
Z marketingu ho nejvíce baví psychologie reklamy a zákaznický servis.
Jeho celoživotní vášní, ke které si postupně hledal cestu, je environmentální vzdělávání dětí i dospělých.
Zaměření
tvorba a lektorování vzdělávacích programů pro děti, studenty a pedagogy v oblasti environmentálního, polytechnického, klimtického, marketingovéh a ICT vzdělávání